110. för att vi måste vara snälla mot kroppens största organ.

som ni vet så bor ju jag i staden där hösten är allt annat än solig, med undantag för en stor del av den just i år, där regnet faller horisontellt och tar sig in överallt. det blir ännu kallare ihop med blåsten och jag, liksom många andra blir snustorra om kinderna. vad göra?

investera i bra hudvård och ge massvis med kärlek till kroppens största organ. 
jag har varit kompis med lush egna rengöring ett bra tag men behövde en ny foundation och tänkte att varför inte slå till på något nytt där. förnyelse förgyller tror jag bestämt!

valde både foundation och rengöring från estelle&thildför normaltorr/normalfet hy och en foundation i den varmare tonen efter lång överläggning med den tåliga tjejen på åhlens. en i en varmare ton blir ett måste på grund av min enorma morotskonsumtion och intag av karoten som gör mig lite mer orange i hudtonen än någon annan jag känner. men jag gillar ju morötter så tänker fortsätta med det!
detta plus en mask ifrån lushkokosolja efter rengöring eller mask och ansiktet kan misstas för en bebisrumpa!

har spenderat två dagar hemma efter en febernatt tisdag till onsdag. vilat, pluggat och packat inför helgen som dagas. fredag till söndag i stockholm med besök hos en naprapat, kramar med min moster plus familj, en natt ute i solna på the winery hotel med femtio andra tjejer tack vara joanna och louise. kommer bli m a g i k s t och inte minst så är det välbehövligt! 


om livet, om ytligheter | |
Upp