040. Ett glatt framsteg.

Torsdag. En dag som inneburit yoga, träning, promenad med en saknad Ingrid, skolarbete, planering och ett väldigt glatt framsteg.
 
Efter att ha fått reda på att tre av mina referenser blivit kontaktade är min sida nu uppdaterad och min ansökan har skickats vidare. Är så glad och känslan i kroppen är fantastisk, det börjar bli verkligt på ett helt annat sätt nu och jag är så redo för vad som väntar med allt vad matchningsprocess, avresa och det här året kommer att innebära för mig! 
Ha en fin fortsatt torsdag kväll, och håll tummarna för att de är snabba på att kolla igenom min ansökan.
 
| |
#1 - - Amanda:

Hittade precis din blogg! Vad kul att du ska åka som au pair. Det ska jag också och jag flyger till USA nu på måndag för att påbörja mitt år i New Jersey :) Hoppas att matchningsprocessen går bra för dig! :)

Svar: Men, vad roligt! Åker du också med SI? Jag hoppas att allt går smidigt för dig med resa, orientation och första dagarna och vem vet, kanske ses vi när jag påbörjar mitt? Nu vet jag i alla fall vart jag ska läsa om det där pirret och hur det är att vara ny Au Pair.
Tack, det hoppas jag också :)
elinuden.blogg.se

#2 - - Amanda:

Jag åker också med SI. Jag hoppas och tror att allting kommer gå bra, men det är klart att man är lite extra nervös nu när det bara är några dagar kvar! Absolut, och ifall du har några frågor är det bara att fråga så försöker jag hjälpa :) Hamnar du i närheten av NJ så lär vi nog ses :)

Upp