047. Match #3.

Familjen bor i: Sammamish, Washington
Barn: Flicka (9 år), pojke (7 år), pojke (5 år)
Husdjur: Hund
 
Fick denna match inatt och jag kände verkligen, på riktigt att det var en familj som skulle kunna passa mig väldigt bra, en sådan lättnad med en sådan match två veckor in i processen och lite otålighet eftersom jag verkligen vill hitta min familj. De hade essay är bra och barnen är ursöta, vaknade till detta mail och skickade iväg ett svar till mamman direkt och hoppas att de hör av sig så vi kan prata inom det närmsta. Måste bara se till att pussla ihop tidsskillnaden som är nio timmar. Pjuh!
(Om ni vill/har tid, googla Sammamish, WA och njut av bilderna, eller varför inte kolla runt med Google Maps. Hur fint som helst!)
 
Det har varit en helg som betsått av jobb, jobb och jobb. Tidiga morgnar och långa dagar och imorgon jobbar jag igen innan ett par lediga dagar, som det ser ut nu i alla fall! 
Ha det superfint! 
| |
Upp