038. Your Application

Hej på er.
Det som syns rullar på och det är så himla roligt! Jag är peppad, pirrig och samtidigt skräckslagen över det faktum att jag inom ungefär ett halvår tar mitt pick och pack och lämnar lilla Sveriga för stora USA. Kan inte riktigt förstå det men samtidigt känns det så himla självklart, som om ingenting. 
 
Jag har gjort min profil komplett med personliga uppgifter, arbetserfarenhet, studier, barnerfarenhet och skrivit ett brev till de familjer som förhoppningsvis fastnar för min profil. Så nu har de punkterna fått en grön bock och inväntar bara barnerfarenhetens bock. Referenser är utdelade och fås tillbaka inom två veckor, PPD-test, hälsoundersökning, informationsmöte och intervju är inbokat och den där filmen är påbörjad.
 
I övrigt så pluggar jag in i det sista, avslutar en av två kurser i veckan och efter jul är den andra och avslutad, jag jobbar från och med imorgon tio dagar i sträck och snart är det jul. 
Drömmer om snön, provlagar vego-julmat och njuter av varma sockor och oändliga koppar med te. 
 
Ta hand om er.
 
 
| |
#1 - - Kajsa:

Åh va kul. Hoppas det går bra med au pair fixandet :D

Svar: Ih, ja! Är så himla peppad på detta nu, hur har du det?
elinuden.blogg.se

#2 - - lovisa:

fy så fint med usa-liv!

Svar: åh ja. det kommer bli alldeles fantastiskt, det är jag säker på!
elinuden.blogg.se

Upp