048. Match #4.

 

Familjen bor i: 
Arlington, VA
Barn: Två pojkar, 5 & 7 år
Husdjur: Inga
 
Fick den här matchningen inatt och de ingav en sådan bra känsla hos mig! Ä n t l i g e n, får jag lov att säga. De ville skypea så jag svarade på deras mail och hoppas att vi kan pratar redan imorgon kväll eller i helgen om det funkar för dem. De verkade vara en superfin familj och känns verkligen helt rätt. Föräldrarna jobbar båda inne i Washington D.C och pojkarna går i lågstadiet och förskoleklass vilket innebär att köra dem till och från skolan samt aktiviteter. De ser au pairen som en viktig del av familjen och jag skulle vara välkommen att följa med på utflykter och resor. Au pairen som är hos dem nu har förlängt sitt år med nio månader vilket alltid är ett gott tecken. 
Håll en tumme eller två för min skull, jag är så himla glad över den här matchen och pappa börjar redan trötta på mitt prat om hur mycket jag tycker om dem! 
 
En liten update om match nummer två:
Vid klockan två ska jag skypea med match nummer två för att det är bestämt sedan innan men känslan är inte helt rätt. Vi får se vad samtalet utvisar helt enkelt. Pjuh, det är så himla svårt det här.
 
| |
Upp