013. Kräftskivan.

I lördagskan en säga att jag firade in hösten på ett sätt och gav det här sommarlovet ett otroligt bra avslut tillsammans med mina favorittjejer.
Vi anordnade knytkalas hemma hos Regina där var och en fick ta med sig något att fylla bordet eller i det här fallet även taket med. jag bidrog med kex, ostar & hembakade baguetter den här gången.
Bordet var helt överflödigt av god mat (Ingrids köttfärs/kantarellpaj var så jäkla god!), frukt, kex, kräftor och så sällskapet som var fantastiskt också, såklart!
Det dracks vin, öl & snaps, skrattades, pratades och njöts för solen sken och det var varmt, precis ett sånt avslut som en vill ha på en toppensommar.
Mår så bra av dessa människor!
Den där personen som heter Ingrid som alltid kan laga när något är trasigt och som finns där hela, hela tiden, hon är så himla bra.
Fin Hanna.
Ulrika & Amanda <3
Hjärtisar!
Blev peppad och varm i hela kroppen av bland annat den fina människan här ovan, som heter Sandra och som är kanske den mest peppiga jag vet, är smart som jag vet inte vad, hon har dessutom har världens bästa skratt & hennes kramar får allt ont att försvinna och Amanda som ni sett ovan som är ett sånt jädra lyckopiller som vet precis hur man ska göra någon glad och är fantastisk bra på alla sätt och vis!
Sen avslutades kvällen med bad (naket) i poolen och där ser ni den där underbara Linnéan också, mega god efterrätt som Ulrika gjort och småprat.
 
Det var den lördagen. Nu är det tisdag, Ingrid kommer hit på lunch och det är bäst, vad som händer ikväll blir bra oavsett och imorgon börjar jag tredje och sista året på gymnasiet. Pepp och vemod.
om livet | |
#1 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fina bilder!

#2 - - elin:

Vilka fina bilder :)

Svar: tack,vad glad jag blir :)
elinuden.blogg.se

#3 - - Tove Sörensen:

Det där såg otroligt mega mysigt ut måste jag medge!
Länge sedan det var en kräftskiva inbokad på schemat.
Måste fixa det!

Svar: Ja, fixafixa! Så himla mysigt och bra!
elinuden.blogg.se

#4 - - lisa:

mysigt och fina bilder!

Svar: tack så mycket!
elinuden.blogg.se

#5 - - Lena:

Men vad mysigt!!! Vill också på kräftskiva

Svar: Åh, se till att boka in en snart. Bästa grejen!
elinuden.blogg.se

#6 - - Hanna:

Tokälskar dina bilder.

Svar: TACK! Blir så glad, ih!
elinuden.blogg.se

#7 - - Hanna:

Tokälskar dina bilder.

Upp