015. Livet susar förbi i hundratio och jag hinner inte andas.

Just nu rusar dagarna förbi likt ett supersnabbt löppass i skogen, när det går så fort att det knappt går att andas ordentligt.
Imorgon har jag redan gått två veckor i skolan och det sista året är i full gång, redan. På dagarna varvar jag skola med träning, skolarbete, bilkörning, körkortsteori, matlagning, stickning och nu till helgen ska jag äntligen få umgås ordentligt med de jag mår bäst av.
 
Hoppas ni har det superbra så hörs vi snart igen, när jag inte längre kippar efter andan eller tänker för mycket utan låter andetagen gå hela vägen ner i magen, puss.
 
om livet | |
#1 - - Ellen:

Hej!

Det finns en nystartad bloppis på tumblr, som syftar till att vem som helst får lägga ut grejer. På så vis växer kundkretsen och det blir lättare att få sitt egna plagg sålt. Kika gärna in den på http://paltor.tumblr.com och se om du hittar något du gillar, eller hör av dig om du själv vill contributa med ett plagg!

Kram!

#2 - - matilda:

alltså elin!! du är så bra!!

Svar: men åh!!! tack detsamma fina du.
elinuden.blogg.se

Upp