014. Stickprojekt.

Härom dagen, i onsdags närmare bestämt när jag fikat efter första skoldagen med några favoriter tog jag mig tid inne på garnaffären, kände, diskuterade kvaliteter, fick tips och pratade med världens sötaste lilla dam och bestämde mig för ett projekt som är lite mer krävade än ett par raggsockor.
Det blev en kofta i 100% bomull till den yngsta av mina två småsystrar som start.
En kofta i gammelrosa, mint och en ljus brun nyans.
Jag tror att Milla kommer passa superbra i den när den väl är färdig.
 
Nu ska jag dricka te, läsa körkortsteori, lyssna på ljudbok och låta det här mega, ultra mjuka garnet ligga fint i händerna.
| |
#1 - - tyraelvira:

otroligt härliga färger!

Svar: visst är det? älskar! men vill nog göra en till fast i starka färger, det vore något!
elinuden.blogg.se

#2 - - Becka [fotoblogg]:

Åh vad kul. Så vackra bilder.

Svar: Ja, är super spänd på resultatet nu!
elinuden.blogg.se

#3 - - Lena:

Åh, det ska bli kul att se resultatet sen!

Svar: det hoppas jag också, är nästan lite nervös!
elinuden.blogg.se

Upp