011. Vagabond.

Hösten är som vi vet på ingång, dagarna rusar förbi men det gör ingenting för den här sommaren har varit den bästa någonsin. Jag välkomnar istället hösten med öppna armar och nya skor.
Just dessa köpte jag ifrån Vagabond.
De här enligt min mening de optimala höst skorna, svarta i läder med en liten platå och grov klack.
Nu är jag redo att möta krispiga löv, kyligare vindar och jag är framför allt redo att få bära mina nya skor, allra helst tillsammans med klänningar i höstiga färger med en tjock halsduk lindad runt halsen och för många koppar te.
| |
#1 - - Anonym:

gud, vad snygga! vad heter den modellen?

Svar: Jag vet, älskar dem! Vad de heter vet jag faktiskt inte, tyvärr! Meddelar om jag får veta :)
elinuden.blogg.se

#2 - - lisa:

snygga skor och hösten är mysig. fast jag skulle nog vilja ha sommar ett tag till.

Svar: hösten är otroligt mysig men jag förstår dig, för sommaren är allt bra fin.
elinuden.blogg.se

#3 - - Becka [fotoblogg]:

Så vackra. åh.

#4 - - Johanna:

Fina skor :)

#5 - - Humle:

super fina!

Svar: Tack!! De är mina nya bebisar.
elinuden.blogg.se

#6 - - KMStyle:

snygga!

#7 - - Ida:

så fina!

Upp