033. Förändring från rot till topp.

Nu har jag gjort det, för första gången i mitt liv. Slingat håret, så nu är det ljusare, några centimeter kortare och så jäkla mycket fräschare. Älskar't! Och det är ingen annan än min fina Clara som fixat och trixat så det blev så här. Bra med lite ljusare toner i samband med att våren är på ingång för här har solen tittat fram, fåglarna kvittrar och vattnet porlar längs trottoarkanterna mot närmsta brunn. Fint.
 
Jag pluggar hemifrån hela den här veckan och pysslar till 95% av tiden med mitt gymnasiearbete och resterande 5% spenderas med en bok, matlagning, packning inför nästa veckas äventyr och häng av olika slag. Det är så behövligt med ledig tid och nästa veckas lov är efterlängtat, vad ska ni pyssla med då?
Ha det fint.
om livet | |
#1 - - rebecca:

vackra du

#2 - - lisa:

finis!

#3 - - Ronja:

Vacker!

#4 - - MATILDA:

så fint!

#5 - - matilda:

SÅ FIN!!

#6 - - Frida:

Men hur fin är inte du?

#7 - - Fatma:

Vackra bilder! :)

#8 - - Maria:

Fint!

#9 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

jätte fint

Upp