036. Hejdå bästa Bella-middag.

Hej! Nu är det lördag, den nittonde oktober närmare bestämt och det var en hel evighet sedan jag skrev här sist. Skrev då att det inte skulle dröja så länge till nästa gång, men det gjorde det ändå. Hur som helst, livet rullar på. Säger hejdå, kramas, gråter, jobbar, umgås, tränar, experimenterar i köket och pluggar om vartannat. Det är så väldigt mycket som snurrar runt och händer, försöker ta in att det redan är näst intill helt kalt på träden och peppar inför jul och allt som hör till. Inspirationen finns där igen och kanske stannar den lite längre den här gången, längre än för bara ett inlägg. 
I alla fall, igår kväll samlades jag tillsammans med en bunt fina personer hemma hos Bella. Anledningen? Hejdå-middag innan hon tar sig ut på stora och spännande äventyr på måndag, äventyr som innebär värmre, dykning och en hel jäkla massa erfarenheter.
Det bjöds på helt galet god mat.
Pratades, skrattades och lektes lekar
Och det här är Bella, hon är en av de personer som jag känt kortast tid men som jag trivs så himla bra med. Hon är nordig på allt vad film/TV/böcker heter, sen är hon ju fantastiskt klok, snäll, omtänksam och smart så in i den såklart. Bra person, och en väldigt bra kväll. 
 
Hejdå bästa Bella, vi ses snart igen! 
 
Ps. Följ henne här, läs om hennes stora äventyr för guds skull! 
Ps2. Idag sätter jag mig bakom ratten tillsammans med Jennie, Maja och Klara och åker till Västkusten för att hälsa på Clara, äta god mat, skratta, prata och bara vara för om än bara ett dygn. Bra grej!
om livet | |
#1 - - Gabrielle:

Hej, Blev nyfiken på hur ert vad ni körde för lekar och quiz? Ska själv ha en hejdå middag och behöver lite tips. :)

#2 - - Anonym:

Hej, Blev nyfiken på hur ert vad ni körde för lekar och quiz? Ska själv ha en hejdå middag och behöver lite tips. :)

#3 - - Anonym:

Hej, Blev nyfiken på hur ert vad ni körde för lekar och quiz? Ska själv ha en hejdå middag och behöver lite tips. :)

Upp