051. nybakt bröd, te och princesstårta.

tisdag. tretton dagar kvar till avresa och ännu lyser nervositeten med sin frånvaro, det känns helt rätt. om mindre än två veckor kan jag kalla usa för mitt hem under minst ett års tid, och det är bara så galet att jag inte vet hur jag ska reagera.
för att få ut det mesta av mina veckor som jag har kvar hemma vill jag hinna med så mycket som möjligt emellan. det som ska köpas, ordnas eller planeras. så som adaptrar, garderobsrensningar och hejdå-träffar.
eller som ikväll när jag åkte till lovisa tillsammans med hanna för att prata lite strunt, äta himmelsk nybakt bröd och princesstårta eftersom värdinnan själv fyllde år förra veckan. 
ett fint men kort besök, jag tycker om de där två. mycket. resten av veckan innebär rensningar, listskrivade, sista jobbdagen och pre-tjugoårskalas. fint.
ta hand om er, vi hörs snart. 
tänker uppdatera mer frekvent här nu när det närmar sig och väl på andra sidan atlanten tänker jag låta kameran gå varm. så mycket att se och därefter visa här. nu är det inte långt kvar. 
om livet | |
#1 - - Becka :

åh så gott & mysigt.

Upp