053. en vecka, sju dagar.

en vecka och sju ynka dagar kvar i sverige, kan inte förstå det över huvud taget!
om exakt en vecka lyfter planet till "drömmarnas land" och staden ovan, new york!
troligen så har jag inte riktigt förstått vad som väntar eftersom det inte finns ett spår av nervositet inom mig än så länge eftersom det känns så himla självklart med familjen och jag längtar något otroligt tills jag får träffa dem och påbörja mitt år! minst lika galet är det att jag nio timmar efter avresa ifrån arlanda kan kalla usa för mitt hem, pepp!
 
den här veckan kommer att innebära en hel del olika saker som ska ordnas med, allt ifrån packning till bakning till det som kommer att vara tuffast: att tvingas säga hejdå för att inte komma hem på minst ett år. 
på söndag packar jag och hela familjen utom linus som det ser ut nu in oss i bilen och styr mot stockholm och uppsala för att stanna över en natt i och med att planet lyfter så tidigt och det känns fint att få avsluta sista dagen hemma i min svenska favoritstad med dem jag älskar mest i hela världen.
 
morgonen började tidigt, redan vid klockan halv sex så nu ligger frukosten i magen och en promenad har fått kroppen att vakna till lite till.
redo för måndag!
 
| |
#1 - - Daniella 🌙:

så spännande!

Svar: spännande till tusen, herregud!!!
elinuden.blogg.se

#2 - - Becka :

åh så fantastiskt!

#3 - - ISA:

ALLTSÅ! så peppigt, så kul! vilken dröm! heja dig :)) hur länge ska du va där?

Svar: är taggad från tårna och upp!! jag kommer att vara borta i 12-13 månader :)
elinuden.blogg.se

#4 - - Lovisa:

Haha, ja, det tog mig typ en månad i Australien innan jag faktiskt fattade att jag hade flyttat hit!

Svar: förstår verkligen det, det är ju helt galet egentligen? att ens hemland ena stunden kommer att vara sverige och nästa usa!!
elinuden.blogg.se

Upp