054. det internationella körkortet.

pjuh! 
äntligen har det kommit, blev extremt nervös där ett tag och undrade om det skulle hinna med posten i tid innan avresa och det gjorde det. den här lilla pappersbiten, det internationella körkortet, berättigar mig att köra bil i usa fram tills dess att jag gjort ett teoriprov och uppkörning för ett amerikansk körkort vilket är ett måste för att jag ska kunna ta mig runt utan kollektivtrafik i och utanför dc.
 
det är en fullspäckad fredag som väntar och nu är jag nere på tre dagar till avresa. och galet är ordet! det känns toppen trots alla saker att göra så är jag redo, peppad och så himla glad. planen är att jag ska fixa det sista med alla papper och biljetter inför avresa, träffa min gamla gymnasielärare, tvätta och packa och avsluta kvällen med mina fina kollegor på en nyöppnad restaurang här i stan och imorgon kommer mina favoriter hit och sällskapar med mig sista kvällen i mariestad. vad kan bli bättre? ingenting! 
 
ta hand om er! 
 
| |
Upp