057. new york city och rockefeller center.

staden som tog mig med storm och som jag vill till igen, igen, igen och igen.
nu blir det en liten tillbaka blick från förra veckan, har liksom inte hunnit med och sitter inte vid datorn knappt någonting som det är just nu. så därför vill jag visa er lite av den där betongdjungeln som ligger norr om min nya stad washington, nämligen new york.
ni ser ju själva. f a n t a s t i s k t. fick möjligheten att åka in till new york förra tisdagen under dagarna som vi spenderade i tarrytown under vår orientation måndag till torsdag.
en biljett till toppen av rockefeller center var helt klart det bästa tillsammans med strålande sol som gav möjligheten att se oändligt långt bort mot horisonten. mh, fina stad.
hängde med den här fina och braiga tjejen, lisa. när jag tog ett tåg till söder tog hon ett annat norrut till boston men snart ses vi igen.
om ni vill att en stad ska få er att tappa andan så borde ni definitivt åka hit, oavsett vad. får ni möjligheten? åk! 
| |
Upp