088. kvällspromenad och en känsla av att vara hemma för en stund.

onsdag, dagarna flyger förbi och jag har fortfarande inte hunnit gå igenom bilderna från hela juni och juli ännu, hinner inte med men försöker fota så mycket jag bara kan. 
för ett tag sedan åkte jag, elsa, nikita och constanza till great falls för de andra tjejernas lcc möte men vi slutade upp på fel sida av potomac floden och bestämde oss för att promenera. för en stund kändes det som om jag var hemma. 
vi fick en perfekt kväll och stället är alldeles fantastiskt. 
och ni i min fina familj, om jag säger björkullasand. vad säger ni då? tycker att den här platsen påminner lite om det.
ni förstår ju kanske själva att jag trivdes, jag fick andas frisk luft i solnedgången och hänga med mina favoriter här borta. de får mig alltid att må så himla bra. tur för mig är väl att det redan är fredag imorgon och jag får hänga med dem hela helgen, lite dans, utebio och annat kalasigt står på schemat. 
precis vad jag behöver efter en krävande vecka 
| |
#1 - - Ebba Udén:

Hej! Elin.
Din blogg är bara bäst!😘

Upp