098. två vänner, tre dagar, fyra städer & mer än trettio mil i en bil i svartvitt del tre.

livet har bara rullat på sedan jag stod där på arlanda den sextonde september, kameran har samlat damm och min bildsamling från mina månader i usa har liksom glömts bort. allt jag gjorde där känns så avlägset, det enda som känns är egentligen saknaden efter de vänner som jag lämnade kvar och som inte kommer hem på väldigt, väldigt länge. om någon minns så hyrde ju jag en bil tillsammans med nikita och constanza och for till chicago med en himla massa stopp på vägen. här kommer del tre! 
efter många långa timmar i både bil, på upptäcksfärd och till vårt hostel tog vi oss tillbaka in till stan med siktet inställt på middag. nikita något mindre taggad på promenad än tanzie.
målet grand lux café efter tips från kille som körde vår über, väldigt lyckat! 
promenerade tillbaka nedåt hamnen med stopp för foodbaby-poser och skratt. bra tjejer! 
promenaden resulterade i detta; en tur till navy pier. allt utom souvenirbutikerna var öppet, om dagarna är det teater, musikaler och akvarium som finns att besöka!
hej turistas!
och du nikita, 
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig


| |
Upp