086. att pausa i en lekpark efter camp och äta chips.

livet här borta innebär ju inte bara kompishäng, god mat och äventyr. jag jobbar ju också, tar hand om två barn nästan varje dag och såhär kan det se ut.
killarna har ju camp halva eller hela dagarna nu under sommaren, en eller två veckor innan skolan börjar i september igen. för mig är det så ovant att se barn så aktiva, för mig innebär sommarlov fritids eller hellediga dagar.
när jag plockat upp pojkarna åker vi till en park för mellanmål och lite lek, åker hem och gör matte eller läsning, åker iväg på play date eller bjuder över kompisar till vårat hus.
 
dagarna går fort och snart är juli också över och vi närmar oss hösten med stormsteg, på gott och ont. har en del fantastiska äventyr kvar innan sommaren är slut och idag åker jag iväg på ett av dem. 
det är det dags för en vecka i detroit, michigan hos farmorn och farfarn för tid för familjen och det där efterlängtade bröllopet, att jag ska få gå på indiskt bröllop känns knäppt, spännande och otroligt roligt! ska fota så mycket jag bara kan om det är okej med familjen. 
 
när jag hör av mig nästa gång är jag i en annan stad och delstat och vad som är på gång där vet jag inte riktigt, men roligt ska det bli! 
 
 
 
| |
Upp