087. andra dagen i new york och central park.

andra dagen i new york valde vi att spendera förmiddagen i central park efter svindyr frukost på hotellet, och om jag gillade det? tänk att få promener, springa, picknicka, hångla, gå på zoo eller göra ingenting där när helst en känner för det? drömmigt.
att mitt i djungeln av skyskrapor finns en annan typ av djungel. ståtliga träd, gröna gräsmattor, cykelbanor, parkbänkar, fontäner och sånt fint. jag älskar det! 
vi promenerade runt, njöt av new york luften och försökte planera eftermiddagen.
 eller varför inte hyra båt or ro runt i sjön tillsammans med någon du tycker om,
äta glass vid fontänen,
bara promenera över vackra broar,
kolla på blommor, spana på människor, 
 
det är utan tvekan otroligt vackert och jag vill så gärna åka dit så snart jag bara kan för att strosa runt, gå på zoo, äta brunch, lapa new york luft och bara vara. 
 
| |
Upp