071. välkommen gritt, det svenska gänget expanderar.

lördag den sjätte juni och sveriges nationaldag, hurra! 
nu är det redan helg igen och planerna är inte särskilt planerade men jag tycker att det är så skönt att det kommer som det kommer. 
i måndags mötte jag upp nikita, angelica och en ny tjej ifrån skåne som heter gritt som varit här i en vecka nu. gissa om malmötjejen ovan är glad över detta?
jag och angelica tog bilen till le pain quotidien i friendship återigen, lär väl bli vårt nya stammisställe skulle jag tro, för lunch. i och med att mina annars få lediga timmar på vardagarna är något längre på måndagar när k2 har fotbollsträning direkt efter skolan var det ett alldeles ypperligt tillfälle att ge kroppen en utomordentligt god sallad med linser, rädisor (<3), morötter och vinegrett efter ett träningspass med angelica på gymmet.
prat om resor, känslan av att vara alldeles ny i au pair-livet och mycket mer hann vi med och gritt? du är så välkommen, vi hoppas att du kommer trivas bra här. det kommer att vara en sjuhelsikes berg- och dalbana! 
 
om livet | |
Upp