094. en morgon i michigan.

ligger extremt långt efter i det här med att sortera och redigera bilder jag tagit hittills här borta, vardagsbilder, resor och sånt som jag inte är i fas med. bland annat har jag ju hunnit med att spendera en vecka i michigan och fått vara en del av ett indiskt bröllop. mer om det senare för här vill jag bara visa hur fint det var där vi bodde strax utanför detroit en morgon i slutet av juli.
passerade blommor i mängder, 
passerade "natural beauty roads" som visserligen höll måttet rätt så bra för just det där med "natural beauty" för oj så fint det var bitvis och hundra gånger härligare att andas den här luften än den i arlington. friskt och fräscht!
mh ja. stora hus, små sjöar och grusvägar tillhörande sånt här...
hjärtat skuttade lite extra och om jag njöt? till tvåhundra procent.
sedan promenerade jag vidare längs grusvägar utan måsten, tankar på att slå rekord eller köra ett gäng intervaller på vägen. jag lät mig själv bara vara, så oerhört viktigt.
 
 
| |
#1 - - Daisy:

Åh så fint! Och no stress med uppdateringen, det blir lätt så men kan lova att vi (iallafall jag) njuter av inläggen ändå hehe!

Upp